Aparthotel Czarna Góra, Biała Woda
Kamery online
Biała Woda
5°C
Aparthotel Czarna Góra, Biała Woda
Tło bannera

Bezpieczny pobyt

Data przyjazdu
30 maj 2020
Data wyjazdu
31 maj 2020
Gwarancja najniższej ceny

Zaplanuj pobyt z gwarancją bezpiecznej rezerwacji, która pozwala na bezpłatną zmianę terminu, otrzymanie wpłaconej kwoty w postaci Vouchera lub całkowitego zwrotu zaliczki.

Z uwagi na wiele pytań naszych klientów, odnośnie planowania pobytów wakacyjnych, postanowiliśmy uruchomić dla wszystkich pakietów specjalny tryb rezerwacji.

Od teraz bez obaw można składać rezerwacje na dowolny termin po 20.06.
W razie niemożności realizacji pobytu - oferujemy:

 

  • ​bezpłatną zmianę terminu na inny dostępny w Aparthotel Czarna Góra,
  • wymianę równowartości rezerwacji na specjalny Voucher, który można wykorzystać przez rok od zaplanowanej daty pobytu oraz dodatkowy 15% rabat na noclegi,
  • pełny zwrot zaliczki.

 

Sprawdź zasady Bezpiecznego pobytu


Nasz Dział Rezerwacji chętnie udzieli wszelkich dodatkowych informacji:

tel. +48 74 884 34 05

rezerwacja@aparthotel.czarnagora.pl


 

 

Drodzy Goście, 

zawsze stawiamy Was w centrum naszych działań, dlatego też absolutnym priorytetem jest dla nas dołożenie wszelkich starań, żebyście czuli się u nas bezpieczni, niezależnie od czasów i warunków zewnętrznych. W codziennej pracy stale przestrzegamy rygorystycznych standardów higieny, jednak z uwagi na epidemię  COVID-19 wprowadziliśmy dodatkowe obostrzenia oraz szereg specjalnych zabezpieczeń w celu maksymalnego ograniczenia ryzyka związanego z rozprzestrzenianiem się koronowirusa.

W trosce o Wasze zdrowie przygotowaliśmy PLAN BEZPIECZNEGO WYPOCZYNKU w obiektach Czarna Góra Resort, obejmujący szczegółowe procedury funkcjonowania takie jak:

  • powszechna dostępność środków dezynfekcyjnych w całym hotelu - przy recepcji, w restauracji i na każdym piętrze. Do utrzymania czystości i higieny w obiekcie używamy wyłącznie profesjonalnych urządzeń i środków chemicznych, które zapewniają odpowiednią dezynfekcję;
  • zachowanie najwyższego poziomu czystości w obiekcie w tym regularna i częsta dezynfekcja części wspólnych, części restauracyjnej i lobby baru, częsta wymiana zastawy stołowej i bufetowej, codzienna dezynfekcja pokoi;
  • obniżenie maksymalnej ilości Gości, którą przyjmujemy w obiekcie, w tym kwaterowanie w pokojach z zachowaniem bezpiecznych odległości;
  • wyznaczenie określonych tras poruszania się po obiekcie i specjalnych ciągów komunikacyjnych;
  • bezpieczne warunki zameldowania i wymeldowania m.in. wyposażenie pracowników recepcji w maseczki, rękawiczki, płyn dezynfekujący i termometr, dezynfekcja kart magnetycznych, płatności za pobyt kartą lub przelewem;
  • specjalny sposób korzystania z atrakcji hotelowych takich jak basen, sauna, SPA, klub malucha czy sala gier poprzez określenie maksymalnej ilości osób jednocześnie korzystających z atrakcji;
  • szczególne rozwiązania dotyczące działania strefy gastronomicznej, w tym określenie maksymalnej ilości osób przy śniadaniu i obiadokolacji, ustawienie stolików w 2 metrowej odległości od siebie, dostępność rękawiczek i środków dezynfekcyjnych dla gości, bezgotówkowa płatność przy barze.


Dziękujemy Wam za zaufanie i za to, że jesteście z nami. Troszczmy się o siebie nawzajem w tym wymagającym dla nas wszystkich czasie.

 

Dostępność oraz forma usługi

Dostępność oraz forma usługi uzależniona jest od zakresu ustanowionych powszechnie obowiązującymi aktami prawymi ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem na terenie Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii wywołanego zakażeniami wirusem SARS-CoV-2, aktualnych na dzień świadczenia usługi. W przypadku braku możliwości spełnienia usługi usługodawca uprawniony będzie do zaoferowania innego świadczenia możliwego do spełnienia w dniu realizacji, zgodnie z ustanowionymi na mocy powszechnie obowiązujących aktów prawych ograniczeniami, nakazami i zakazami w związku z wystąpieniem na terenie Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii wywołanego zakażeniami wirusem SARS-CoV-2, aktualnymi na dzień spełnienia świadczenia. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie usługi w całości lub w części spowodowane wystąpieniem okoliczności za które nie ponosi odpowiedzialności, a zmiana zakresu lub formy usługi wywołana czynnikami niezależnymi od usługodawcy nie stanowi podstawy jakichkolwiek roszczeń żadnej ze stron (tzw. siła wyższa).

 

Zobacz na mapie
Zadzwoń
+48 74 884 34 05
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij