Aparthotel Czarna Góra, Biała Woda
Kamery online
Biała Woda
17°C
Aparthotel Czarna Góra, Biała Woda
Tło bannera

Bezpieczny pobyt

Data przyjazdu
09 sierpień 2020
Data wyjazdu
10 sierpień 2020
Gwarancja najniższej ceny

Zaplanuj pobyt z gwarancją bezpiecznej rezerwacji, która pozwala na bezpłatną zmianę terminu, otrzymanie wpłaconej kwoty w postaci Vouchera lub całkowitego zwrotu zaliczki.

Z uwagi na wiele pytań naszych klientów, odnośnie planowania pobytów naszym obiekcie, postanowiliśmy uruchomić dla wszystkich pakietów specjalny tryb rezerwacji.

Od teraz bez obaw można składać rezerwacje na dowolny termin po 10.06.

W przypadku obowiązku odbycia przez Gościa kwarantanny i/lub wprowadzenia przez Główny Inspektorat Sanitarny, bądź przez Ministerstwo Zdrowia, nowych obostrzeń lub zakazów, które uniemożliwią realizację pobytu - oferujemy:

  • ​bezpłatną zmianę terminu na inny dostępny w Aparthotel Czarna Góra,
  • wymianę równowartości rezerwacji na specjalny Voucher, który można wykorzystać przez rok od zaplanowanej daty pobytu oraz dodatkowy 15% rabat na noclegi,
  • pełny zwrot zaliczki.

 

Sprawdź zasady Bezpiecznego pobytu


Nasz Dział Rezerwacji chętnie udzieli wszelkich dodatkowych informacji:

tel. +48 74 884 34 05

rezerwacja@aparthotel.czarnagora.pl


 

 

Drodzy Goście, 

zawsze stawiamy Was w centrum naszych działań, dlatego też absolutnym priorytetem jest dla nas dołożenie wszelkich starań, żebyście czuli się u nas bezpieczni, niezależnie od czasów i warunków zewnętrznych. W codziennej pracy stale przestrzegamy rygorystycznych standardów higieny, jednak z uwagi na epidemię  COVID-19 wprowadziliśmy dodatkowe obostrzenia oraz szereg specjalnych zabezpieczeń w celu maksymalnego ograniczenia ryzyka związanego z rozprzestrzenianiem się koronowirusa.

W trosce o Wasze zdrowie przygotowaliśmy PLAN BEZPIECZNEGO WYPOCZYNKU w obiektach Czarna Góra Resort, obejmujący szczegółowe procedury funkcjonowania takie jak:

  • powszechna dostępność środków dezynfekcyjnych w całym hotelu - przy recepcji, w restauracji i na każdym piętrze. Do utrzymania czystości i higieny w obiekcie używamy wyłącznie profesjonalnych urządzeń i środków chemicznych, które zapewniają odpowiednią dezynfekcję;
  • zachowanie najwyższego poziomu czystości w obiekcie w tym regularna i częsta dezynfekcja części wspólnych, części restauracyjnej i lobby baru, częsta wymiana zastawy stołowej i bufetowej, codzienna dezynfekcja pokoi;
  • obniżenie maksymalnej ilości Gości, którą przyjmujemy w obiekcie, w tym kwaterowanie w pokojach z zachowaniem bezpiecznych odległości;
  • wyznaczenie określonych tras poruszania się po obiekcie i specjalnych ciągów komunikacyjnych;
  • bezpieczne warunki zameldowania i wymeldowania m.in. wyposażenie pracowników recepcji w maseczki, rękawiczki, płyn dezynfekujący i termometr, dezynfekcja kart magnetycznych, płatności za pobyt kartą lub przelewem;
  • specjalny sposób korzystania z atrakcji hotelowych takich jak basen, sauna, SPA, klub malucha czy sala gier poprzez określenie maksymalnej ilości osób jednocześnie korzystających z atrakcji;
  • szczególne rozwiązania dotyczące działania strefy gastronomicznej, w tym określenie maksymalnej ilości osób przy śniadaniu i obiadokolacji, ustawienie stolików w 2 metrowej odległości od siebie, dostępność rękawiczek i środków dezynfekcyjnych dla gości, bezgotówkowa płatność przy barze.


Dziękujemy Wam za zaufanie i za to, że jesteście z nami. Troszczmy się o siebie nawzajem w tym wymagającym dla nas wszystkich czasie.

 

Filtruj oferty:
Zobacz na mapie
Zadzwoń
+48 74 884 34 05
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij